Naše ponuka
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodní podmínky

Následující obchodní podmínky jsou platné mezi prodávajícím (provozovatelem) a kupujícím (zákazníkem) na stránkách internetového obchodu MIOLE

1. Smluvní strany

Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu MIOLE, a sice společnost
GLADITA, s. r. o.
Ulice Nová 345
018 51 Nová Dubnica
Slovenská republika
zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Trenčín, oddíl: Sro, Vložka číslo: 29428 / R
IČO: 47 492 368
DIČ: 20 23 924 452
zastoupená: Ing. Jana Veličová, tel. č .: 0902 917 876, email: velicova@miole.sk

Kupujícím je objednatel v internetovém obchodě, a sice každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží

2. Uzavření kupní smlouvy (objednávka)

Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká odesláním objednávky ze strany kupujícího a jejím přijetí na straně prodávajícího. Tato smlouva je uzavírána na dálku a považuje se za závaznou v souladu se zákonem č. 108/2000 CFU ve znění pozdějších předpisů. Smlouvu lze uzavřít ve slovenském nebo českém jazyce.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je úplné a pravdivé vyplnění všech údajů, které jsou prodávajícím požadované:
Fyzická osoba (nepodnikatel) uvede jméno, příjmení, adresu, email a telefonní číslo.
Právnická osoba (živnostník / firma) uvede obchodní jméno, fakturační adresu, IČO, DIČ / IČ DPH a adresu dodání, pokud je jiná než fakturační.

Objednávka je přijata na straně prodávajícího, který zašle kupujícímu potvrzující email s informacemi o jejím vybavení. V případě, že zboží není možné doručit do 7 pracovních dnů, bude o této skutečnosti neprodleně informován. V den odeslání zásilky je zákazník opět informován emailem, ve kterém obdrží elektronickou fakturu.Tato představuje plnohodnotnou náhradu písemně vyhotovené faktury a současně slouží jako dodací a záruční list. V rámci ekologického programu a šetření přírody již nebude faktura zaslána poštou, ani nebude součástí zaslaného zboží.

V případě zjištění chybných dat při zadávání objednávky upozorní na tuto skutečnost jedna strana druhou. Prodávající je povinen tuto vadu odstranit. Kupující je oprávněn odstoupit od uzavření smlouvy, nesouhlasí-li se změnou vyplývající z opravy dát.

Prodávající není ve vztahu k kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

3. Dodací podmínky a lhůty

Dodání objednaného zboží je závislé na dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího a je realizováno v co nejkratším možném termínu. Při jakékoliv změně bude zákazník okamžitě upozorněn emailem nebo telefonicky.

Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty nebo přepravní společnosti nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení objednávky v případě zboží bez gravírování. Pokud se jedná o personalizovaný zboží (zboží gravírované na přání) odesíláme do 7 pracovních dnů od schválení grafického návrhu. Dodání zboží ode dne odeslání se pohybuje v rozmezí 3-4 pracovní dny.

3.1. závazky prodávajícího

  • dodat kupujícímu druh a množství objednaného zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky
  • zaslat zboží vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy

3.2. závazky kupujícího

  • zkontrolovat neporušenost balení a objednané zboží převzít
  • zaplatit za zboží cenu v plné výši a ve smyslu platebních podmínek, které byly platné v den odeslání objednávky. V případě nepřevzetí zboží a následné požadavky jeho opětovného doručení, je zákazník povinen uhradit náklady prvního i druhého doručení. Princip se vztahuje i na neoznámení o doručení ze strany pošty / přepravce a špatně zadané adresy doručení.
  • odesláním objednávky kupující souhlasí se zpracováním a publikováním grafického návrhu a výsledného produktu, který mu byl vyroben a souhlasí s publikováním vlastnoručně kreslených obrázků pro reklamní účely prodávajícího. V případě nesouhlasu se zveřejněním je třeba toto nahlásit prodávajícímu předem písemně.

3.3. Vymezení odpovědnosti prodávajícího

Prodávající neodpovídá za:

  • opožděné dodání zboží zaviněné poštou, resp. přepravní společností
  • opožděné dodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce
  • za poškození zásilky zaviněné poštou, resp. přepravní společností

4. Ceny zboží

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou platné v době potvrzení objednávky (objednání zboží).

Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a právo na dodatečnou změnu cen. Ceny jsou závislé na pohybu peněžních kurzů, výrobních podmínkách a lhůtách a také od růstu inflace. V takovém případě má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy, tedy právo na storno objednávky.

Dokladem o prodeji je faktura, která bude zaslána elektronicky na email zákazníka zadaný v objednávce. Faktura slouží současně jako dodací a záruční list.

V eshopu miole.cz lze platit:

  • prostřednictvím platební brány GoPay - online převod, karta
  • manuálním bankovním převodem na náš účet v České spořitelni

V ceně zboží není započítáno dopravné a balné.

4.2 Balení a doprava zboží

Každý šperk je balen v dárkové krabičce a následně do poštovní krabice nebo sáčku tak, aby nedošlo k jeho poškození. Zboží lze převzít osobně u nás v kanceláři po předchozí domluvě na tel.č. 0902 917 876. Ostatní objednávky odesíláme přepravními společnostmi: Česká pošta a zásilkovna Packeta.

4.2.1 Výška dopravního a balného

Ceny platné pro Českou republiku jsou stanoveny následovně a vždy jsou součástí konečné ceny faktury.

  1. ČESKÁ POŠTA
    - bez dobírky: 130,00 CZK
     
  2. ZÁSILKOVNA na výdejní místo
    - bez dobírky: 143,00 CZK

4.2.2. Nepřevzetí zboží

V případě, že kupující zboží nepřevezme a objednávka byla zaplacena předem, vzniká nárok prodávajícího na uhrazení nového poplatku za opětovné doručení.

5. Odstoupení od smlouvy

Odstoupit od kupní smlouvy je možné jak na straně kupujícího, tak na straně prodávajícího.

5.1. Storno objednávky ze strany kupujícího

Zákazník je oprávněn stornovat objednávku bez udání důvodu až do doby jejího expedice. Zrušení objednávky je možné pouze písemnou formou, tedy emailem. Obratem Vám zašleme potvrzení o jejím zrušení. V tomto případě si neúčtujeme žádné penále či jiné poplatky související s provedením storna. Pokud byla zrušena objednávka předem uhrazena, cena za zboží bude kupujícímu vrácena do 15 dnů od odstoupení od smlouvy a to bankovním převodem.

5.2. Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající má právo stornovat objednávku (odstoupit od smlouvy) nebo její části, pokud:

  • se produkt nevyrábí nebo se přestal vyrábět,
  • se změnila výrobní cena produktu,
  • vystavena cena produktu byla chybná

O této skutečnosti bude kupující seznámen písemně - emailem. V případě, že kupní cena nebo její část byla již uhrazena, budou finanční prostředky vráceny do 7 dnů na dohodnutý bankovní účet.

5.3 Vrácení zboží kupujícím

Podle § 12 zákona 108/2000 Z.z., může spotřebitel zboží zakoupené v internetovém obchodě vrátit bez udání důvodu nejpozději do 30 pracovních dnů ode dne jeho převzetí.

Kupující má právo po převzetí zboží rozbalit a vyzkoušet, nesmí ho však začít používat, nosit či jinak opotřebovávat.

Zboží, prosím, zasílejte nepoškozené spolu s přiloženým číslem faktury a číslem bankovního účtu na poštovní adresu: GLADITA, s. r. o., Ulice Nová 345, 018 51 Nová Dubnica, Slovenská republika

Přepravní náklady při vrácení zboží hradí zákazník. Zboží vráceno na způsob dobírky nepřijímáme. Cena za zboží bude vrácena nejpozději do 15 dnů od odstoupení od smlouvy a to bankovním převodem na číslo účtu přiložené k vrácené zásilce.

Právo na vrácení zboží kupující nemá, pokud byl zakoupen a převzat osobně u provozovatele.

6. Záruční podmínky a reklamační řád

Záruční podmínky se řídí ustanoveními občanského zákoníku č. 40/1964 Sb. v platném znění. Záruční doba je 24 měsíců. Záruka zaniká poškozením zboží nešetrným, hrubým a neopatrným používáním nebo jiným neobvyklým zacházením. Spotřebiteli je doporučeno telefonicky oznámit prodávajícímu o chybě či nefunkčnosti zboží a zájmu o reklamaci.

Zákazník je povinen zásilku důkladně překontrolovat již při jejím přebírání od doručovatele. Pokud je obal poškozen, roztrhaný, potlučený nebo jinak znehodnocené, doporučujeme zásilku nepřebírat a reklamaci uplatňovat přímo na místě u doručovatele. Dodatečná reklamace již nebude uznána ze žádné strany.

Zpáteční dopravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.

6.1. Vymezení nároku na reklamaci

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:

  • přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením
  • znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby
  • používáním zboží v neadekvátních podmínkách
  • pádem, nárazem či nadměrnou fyzickou zátěží
  • neodbornou opravou nebo neodborným a nešetrným zásahem
  • při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze

6.2. Reklamační postup

Standardně reklamace probíhají podle následujícího postupu:

  • telefonické ohlášení reklamace ze strany kupujícího
  • zaslání reklamovaného zboží na poštovní adresu společnosti (GLADITA, s. r. o., Nová 345, 018 51 Nová Dubnica) spolu se jménem, ​​číslem faktury a konktakty pro ohlášení výsledku reklamace
  • kontaktování zákazníka ohledně výsledku reklamačního nároku
  • provedení výsledku reklamace (výměna nebo oprava zboží, vrácení finančních prostředků nebo jiné)

Pro reklamaci můžete využít také náš vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 3. 1 Obchodních podmínek.

V případě, že kupujícím je osoba ze zharaniče, tedy osoba žijící mimo Slovenskou nebo Českou republiku, postup reklamace zůstává stejný, tzn. platí pro všechny stejně.

7. Řešení sporů

Vyřizování stížností spotřebitelů dochází na dálku prostřednictvím mailové adresy info@miole.sk. Informaci o doručení a vyřizování stížnosti zašleme odpověď na mail od kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vyplývajících ze Smlouvy lze využít příslušnou pobočku Slovenské obchodní inspekce (SOI):
Inšpektorát SOI pro Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dohľadu
mail: tn@soi.sk
Tel. č.: 032/640 01 09
web: https://www.soi.sk/

Kontaktním místem dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.j. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line ao změně nařízení (ES) č. 524/2013 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line) je Evropské spotřebitelské centrum Slovenská republika, se sídlem Mlynské nivy 44/a, 827 15 v Bratislavě (http://esc-sr.sk/) .

8. Ochrana osobních údajů

Objednatel prohlašuje, že ve smyslu § 7 odst.1 zákona č. 428/2002 CFU o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů souhlasí, aby prodávající nakládal s jeho osobními údaji - zpracoval a uchovával - a to na dobu neurčitou. Tento souhlas může objednatel kdykoliv zrušit telefonicky nebo písemně. Provozovatel je na základě této žádosti povinný osobní údaje ze své databáze vymazat.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající a kupující se dohodli, že plně akceptují elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetové sítě jako platnou a závaznou pro obě smluvní strany.
  2. Zasláním objednávky kupující potvrzuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí.
  3. Všeobecné obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce provozovatele v den odeslání elektronické objednávky. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. Povinnost písemného oznámení změn je splněna zveřejněním na internetové stránce obchodu MIOLE.
  4. Všechna autorská práva k obsahu ai samotným webovým stránkám prodávajícího přísluší prodávajícímu. Fotografie, videa, grafika, layout i ostatní záležitosti jsou vlastnictvím prodávajícího. Je zakázáno kopírovat, upravovat a jinak využívat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

Podmínky jsou platné od 01.01.2018 a plně nahrazují předchozí VOP. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu všeobecných obchodních podmínek i bez předchozího upozornění.

Děkujeme, že jste s námi.
Tým MIOLE

PŘÍLOHY
Příloha č.1. Reklamační formulář

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze