Naše ponuka
 
 
 
 
 

Reklamační řád internetového obchodu Little Hanna

Následující řád vymezuje reklamační podmínky a právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím

1. Úvodní ustanovení

Prodávající: GLADITA, s. r. o., Nová, 345, 018 51 Nová Dubnica, IČO: 47 492 368, DIČ: 20 23 924 452
Kupující: fyzická osoba (nepodnikatel) nebo právnická osoba (živnostník / firma)

Reklamací se rozumí uplatnění práva kupujícího na náhradu škody za chyby či nefunkčnost zboží ze strany prodávajícího.

2. Postup při řešení reklamace

  • telefonické ohlášení reklamace ze strany kupujícího
  • zaslání reklamovaného zboží na poštovní adresu společnosti (GLADITA, s. r. o., Nová 345, 018 51 Nová Dubnica, Slovensko) spolu se jménem, ​​číslem faktury a konktaktem pro ohlášení výsledku reklamace
  • kontaktování zákazníka ohledně výsledku reklamačního nároku
  • provedení výsledku reklamace (výměna nebo oprava zboží, vrácení finančních prostředků nebo jiné)

Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů ode dne uplatnění nároku na reklamaci.
Za den uplatnění reklamace se považuje jeden z následujících úkonů:
• den doručení reklamovaného zboží do sídla prodávajícího (po předchozím telefonickém oznámení)
• datum na kopii reklamačního formuláře, vystaveného při osobním podeji reklamace
• den doručení elektronické zprávy o reklamaci do schránky elektronické pošty objednatele

3. Vymezení nároku na reklamaci

Reklamaci nelze uplatnit na poškození vzniklá:

  • přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením
  • znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby
  • používáním zboží v neadekvátních podmínkách
  • pádem, nárazem či nadměrnou fyzickou zátěží
  • neodbornou opravou nebo neodborným a nešetrným zásahem
  • při používání zboží v rozporu s návodem k obsluze

4. Závěrečná ustanovení

Provozovatel si vyhrazuje právo tento řád z důvodu změn právních předpisů a podnikatelského prostředí kdykoliv měnit či doplňovat bez předchozího upozornění. O této skutečnosti veřejnost seznámí zveřejněním na stránce internetového obchodu aktuální znění Reklamačního řádu.

Tento Reklamační řád nabývá platnosti od 01.01.2018 a plně nahrazuje předchozí RP.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze